برنامه ها و بازی های اندروید را روی ویندوز و مک و نصب و اجرا کنید!

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

برنامه ها و بازی های اندروید را روی ویندوز و مک و نصب و اجرا کنید!
نویسنده : نازنین تاریخ : جمعه 7 تير 1392

 برنامه ها و بازی های اندروید را روی ویندوز و مک و نصب و اجرا کنید!

برنامه ها و بازی های اندروید را روی ویندوز و مک و نصب و اجرا کنید! 

یکی از خواسته های همیشگی افراد نصب و اجرای برنامه های اندرویدی روی ویندوز یا دیگر سیستم عامل ها می باشد. احتمالا همه ی شما تا به حال چند بار این موضوع را در سایت های مختلف جستجو کرده اید و با برنامه هایی بدرد نخور روبرو شده اید. اما یکی از برنامه هایی که تا مدتی قبل کارایی خوبی نداشت با امکانات جدیدتر و همچنین اجرای سریع تر و بهتر بازی ها توانسته کاربران را راضی کند و مرا به معرفی آن وادارد!! این برنامه که Bluestacks نام دارد به تازگی تغییرات زیادی در زمینه سرعت نصب و اجرای برنامه های پیدا کرده است. پیشنهاد می کنم که از آن استفاده کنید.

 

Bluestacks فقط برای نصب و اجرای برنامه های اندروید ساخته شده و اصلا محیط اندروید در آن وجود ندارد و شما نه می توانید از ویجت های اندروید استفاده کنید و نه می توانید محیط خود اندروید را در آن تست کنید. شما فقط این امکان را دارید که برنامه ها را نصب کنید و از آن ها استفاده کنید. توجه کنید این برنامه در ویندوز ۸ RT اجرا نمی شود!

برای دانلود این برنامه به سایت سازنده ی آن رفته و نسخه ی مربوط به سیستم عامل کامیپوتر خود را انتخاب کنید. در اینجا من نسخه ی مربوط به ویندوز ۷ را دانلود کردم. حجم برنامه ۹ مگ است ولی این برنامه Online installer می باشد که یعنی موقع نصب دوباره یک فایل دیگر را دانلود می کند که حجم آن زیاد است. مطمئن نیستم چه حجمی را دانلود می کند اما حدودا ۷۰ مگ یا بیشتر

وقتی برنامه را اجرا کنید با یک محیط ساده و با یک سری تنظیمات کم روبرو خواهید شد که خوب زیاد هم عجیب نیست. در بالا چند گزینه وجود دارد که فقط My apps بدرد می خورد چون مثلا فروشگاه آن زیاد فایده ای ندارد و حتی کار هم نمی کند (البته در ایران) پس پیشنهاد میکنم وقتی برنامه اجرا شد به سراغ فروشگاه های اندرویدی ایرانی بروید و برنامه ها و بازی های مورد علاقه ی خودتان را دانلود کنید. بعد کافی است یک بار روی آن ها کلیک کنید تا آن ها را روی کامپیوتر خود نصب کنید و بعد از طریق Bluestacks به قسمت My apps رفته و آن ها را اجرا کنید!

fenjon00332 برنامه ها و بازی های اندروید را روی ویندوز و مک و نصب و اجرا کنید! آپدیت شد

BlueStacks Windows 8 App برنامه ها و بازی های اندروید را روی ویندوز و مک و نصب و اجرا کنید! آپدیت شد

از ضعف های این برنامه پشتیبانی نکردن از زبان فارسی است! در عکس زیر من سایت فنجون را با استفاده از مرورگر دلفین باز کرده ام اما…

fenjon00331 برنامه ها و بازی های اندروید را روی ویندوز و مک و نصب و اجرا کنید! آپدیت شد

توسط این برنامه می توانید از محیط نرم افزارهای اندرویدی عکس هم بگیرید!

تا آنجایی که من چک کردم همه جور برنامه و بازی روی ان اجرا شد البته به جز بازی هایی که به شتاب سنج نیاز دارند مثلا اکثر بازی های ماشین سواری.

نکته ی دیگری که دوست عزیزمون آقا بهنام گفتند این است که چطوری فایل ها را از کامیپوتر به این برنامه منتقل کنیم و همچنین برعکس یعنی فایل هایی که داخل این برنامه هستند را به کامیپوتر منتقل کنیم و به آن ها از طریق کامیپوتر دسترسی داشته باشیم!

برای اینکار فقط باید دو تا مسیر را به یاد داشته باشید:

مسیر اول داخل خود برنامه است یعنی شما باید داخل برنامه یک فایل منیجر نصب کنید و بعد به مسیر زیر بروید (توجه کنید که در بعضی فایل منیجرها، وقتی آن ها را با می کنیم به صورت پیش فرض به داخل mnt/sdcard می روند:

 

mnt/sdcard/bstfolder/BstSharedFolder

 

مسیر دوم داخل ویندوزتان قرار دارد:

 

C:ProgramDataBlueStacksUserDataSharedFolder

 

در واقع این دو پوشه به هم مرتبط هستند و هر چیزی که در یکی از آن دو پوشه قرار گیرد در آن پوشه هم دیده می شود. پس اگر خواستید فایلی را از کامیپوتر به bluestacks منتقل کنید، باید فایل مورد نظر را در مسیر دوم کپی کنید و آن را در bluestacks در مسیر اول پیدا کنید و برعکس.

موفق باشید…



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به آموزش ترفندهای کاربردی در ویندوز7 و سایر ویندوزها مي باشد.